Přeskočit na obsah

Milí pejskaři, pejsci, klienti

Úvodem
Níže najdete veškeré informace o tom co a proč děláme, a jak zajistit, aby se vaši čtyřnozí přátelé měli v naši péči co nejlépe, čas s námi si užili a byli především v maximální pohodě a zdraví! Dočtete se, mimo mnoho jiného, jaké jsou naše záměry, naše směry a na čem si zakládáme.
Prosíme, velmi dobře si přečtěte naše Doporučení poskytovatele klientovi, a berte jej plnohodnotně na vědomí. Správné pochopení naši činnosti a vědomé vnímání našich slov vede k plodné spokojenosti na vaši, naši a především čtyřtlapkové straně. Neznalost neomlouvá a věřte, že i zdánlivě banální věc může vést k nenávratně tragickým následkům. Věřte nám, vaši psi vás milují, milujte je také!

Popis služby
Služba, kterou poskytovatel – firma Doggieland s.r.o., nabízí a realizuje pojednává o činnostech spojené s individuálním venčením psů (dog walking), krátkodobé a denní hlídání psů či dálkové hlídání (dog sitting), výlety se psy do hor, canicross, dogtrekking, nácvik chování a socializace. V letních dnech to může být také plavání v přírodním prostředí a paddleboard. Cílenými místy našich realizovaných zastávek pro výlety se psy je mimoměstské prostředí, příroda, hory. Prioritou jsou Beskydy a blízké okolí Řepišť.
Základním stavebním kamenem pro nabízenou službu je individualita a privátnost pro psa klienta. Jedná se tedy o jeden pes = jeden psovod. Diskutabilní modifikace je možná pouze na základě psů klienta z jedné domácnosti, přání klienta o socializaci s jinými vhodnými psy nebo doporučení odpovědnou osobou poskytovatele. Maximální komfort, přístup a dohled je možné nejlépe zajistit v případě tzv. jeden na jednoho. Ojediněle a dle stupně chování psa i ve dvou psech.

Doporučení poskytovatele klientovi
V rámci spokojenosti na obou stranách a poskytnutí dostatečně kvalitní služby pro psa doporučujeme klientům následující body:

• Dostatečně se seznamte s poskytovanou službou a jejím výběrem. V případě jakékoliv nejasnosti, potřeby informací, doporučení nás neváhejte kontaktovat na email info@doggieland.cz nebo telefon 733 211 010. Rádi vše objasníme, vysvětlíme a nejdeme nejlepší možné řešení k individuální realizaci.

• Ujistěte se, že váš pes je v dostatečné psychické i fyzické kondici pro realizaci vybrané aktivity.

Psa nekrmte méně než 2-3 hodiny před předáním do našich rukou. Pokud krmíte jednou denně, dodržte 3 hodiny odstup. Vyhnete se tak komplikacím při přepravě (zvracení) a především torzi žaludku. Nepodceňujte vážnost tohoto doporučení, nevyplácí se a může to stát vašeho psa život!

• Při předávce psa informujte naši odpovědnou osobu o všech zdravotních a osobnostních výkyvech psa (epilepsie, alergie, agresivita, strachová ataka a jiná nesnášenlivost vůči čemukoliv..).

• Na první schůzku si, prosím, vyčleňte více času, abyste měli dostatek prostoru na tištěné podklady a případnou potřebnou konverzaci.

Psa vystrojte vhodným obojkem/postrojem a vodítkem. Na obojcích doporučujeme kovové zapínání. Myslete na to, že psi se s námi, jakožto prvně cizí osobou, mohou vyskytnout v situacích, ve které se bude potřeba na kvalitu materiálu spolehnout, např. rychlé přitáhnutí psa a jiná manipulace v krizových situacích. Pokud je pes znalý elektrického obojku např. při práci na volno (útěkář za zvěří apod.), sdělte nám tuto informaci.

• Na běžné, krátké procházky doporučujeme klasický obojek s pevnou zapínací přezkou a pevné vodítko – to je základ. Bez tohoto základního vystrojení nemůžeme psa převzít. Rozumní psi mohou být navíc vybaveni svinovacím vodítkem.
Na delší výlety v rámci dvou a více hodin doporučujeme obojek, vodítko a krátký postroj, který je psovi pohodlnější, pokud nechodí na volno.
Na canicross, dogtrekking a jiné aktivity v tahu, je nutný správně padnoucí speciální tažný postroj. Bez tohoto postroje nebudeme s vašim psem aktivitu provozovat.

• Psy, kteří mohou být agresivní k jiným psům či lidem nebo mají jinak asociální chování, je nutné vybavit vhodně padnoucím náhubkem.

• Chronické tahače na vodítku nad 25 kg prosím vybavte ohlávkou. Předejdeme tak přetahování a procházku si užijí více jak oni, tak my.

• V případě nevlídného počasí, deště a nízkých teplot doporučujeme zvážit vhodné oblečení pro psa. Na trhu je široká nabídka dogwear specializovaná pro různé rasy, stáří, pohlaví a aktivity psů. Jsme schopni poradit, doporučit i zajet se psem osobně do vhodné prodejny a vyzkoušet co mu opravdu nejlépe padne.
– V případě možnosti deště je vhodná pláštěnka, aby pes na výletě nezmoknul a neprochladnul. Vodomilové a odolní psi mohou mít výjimku.
– V případě nízkých teplot nebo studeného větru doporučujeme zateplený obleček, aby pes nenastydnul či neprofouknul.
– V případě sněhu a ledu doporučujeme navíc k oblečku, také botičky, které chrání tlapky psa před námrazou, ostrostí ledu a tzv. nášlapkách u psů s delší srstí.

• Pokud má váš pes své oblíbení pamlsky/snacky/paštiky apod. budeme rádi, když je k psovi přibalíte. Přestože vybíráme kvalitní a ověřené dobroty, je vždy lepší použít ty, na které je váš pes zvyklý.

• K přepravě doporučujeme psovi dát jeho vlastní deku nebo malý pelíšek, na který je zvyklý. Sníží se tak jeho stres při přepravě v neznámém prostředí. V nevlídném (bahno/mokro) počasí můžete přibalit i jeho ručník pro vysušení po výletě než jej naložíme do auta. Vozíme však i své, včetně speciální osušky z PVA materiálu.

• Pro případ vzniku škodní události doporučujeme majitelům psů zřízení odpovědnostní pojistky, která se vztahuje na škodu způsobenou psem. Jedná se často o běžné odpovědnostní pojistky nebo pojištění domácnosti. Tato pojistka je standartní součástí např. zdravotního a úrazového pojištění PetExpert, které (nebo jemu podobné jako Halali, ČPP apod.) je také vhodnou záležitostí, především při aktivním životě psa.

Přeprava psa
Klient souhlasí s přepravou psa za účelem plnění předem dohodnutého výletu se psem a to vozidlem Volkswagen Touran, rok výroby 2021, které je přizpůsobeno pro přepravu psa. Řidič odpovídá za plnohodnotný způsobilý stav vozidla k provozu a zavazuje se psa převážet svědomitě a bezpečně v místě vozidla určené k přepravě psa, tedy v zavazadlovém prostoru odděleného bezpečnostní mříží, v přepravním boxu nebo v přepravních klecích určené na přepravu zvířat. Klient si je vědom nutnosti přepravy psa v zabezpečeném prostoru. Pokud si není jistý dostatečnými informacemi, poskytovatel klientovi doplní informace a plnohodnotně situaci vysvětlí. Místo přepravy psa je pravidelně čištěno prostředky vhodnými pro domácí mazlíčky, desinfikováno a je psovi poskytnuta čistá deka nebo jinak upravené pohodlí, aby bylo zajištěno pohodlné a bezpečné prostředí pro přepravu. Pokud je pes klaustrofobik nebo je jinak znemožněna přeprava psa, vyhrazujeme si možnost psa k přepravě odmítnout a navrhnout řešení situace, např. dlouhodobá spolupráce a postupné navykání psa k tomuto typu přepravy, nebo realizovat procházku v místě bydliště psa, pokud je v daném místě dostatečně vhodné, přírodní prostředí.
Z důvodu omezení přepravní a lidské schopnostní kapacity jsme prozatím omezeni hmotností psa do 50 kg nebo do kohoutkové výšky 60 cm.
Přestože je řidič vozidla plně svědomitým účastníkem provozu a bezpečí psa i své má na prvním místě, mohou vzniknout nenadálé události, které mohou vézt k silničním komplikacím a nehodám. Tuto skutečnost klient bere na vědomí a nemá právo náhrady škody, pokud není viníkem samotný řidič, tedy odpovědná osoba, které má psa v aktuální péči. V opačném případě bude řešena náhrada škody v rámci pojištění, které je poskytovatel povinen na účasti.

Práva a povinnosti poskytovatele a klienta, omlouvání a rušení termínů
Klient má právo kdykoliv službu ukončit, včetně rámce permanentky, jejíž finance za nevyužité hodiny, výlety či procházky včetně dopravy budou klientovi vráceny, pokud k informaci o ukončení ze strany klienta dojde nejpozději 3 dny před budoucí realizací domluvené akce. Stejně tak je nutná omluva jednorázového dohodnutého termínu ze strany klienta nejpozději 3 dny před dohodnutým termínem, v opačném případě klient nemá právo na vrácení financí za dohodnutou akci, ale je dohodnut náhradní termín. Pokud ke zrušení termínu služby ze strany klienta dojde méně než 24 hodin před realizací, platba za službu proběhne ve stejné výši, jako by byla služba provedena. Výjimkou je nepředvídatelná a náhlá událost, jako je změna kondice psa (průjem, nemoc, úraz či i hárání) výkyv počasí, rodinné a osobní důvody (úraz, nemoc, nutná pomoc osobě blízké) či dopravní situace (nehoda, kolona). Tuto skutečnost je nutné okamžitě ohlásit telefonním spojení na číslo 733 211 010 a dohodnutý termín zrušit před příjezdem dog walkera ke klientovi. V případě omluvy dog walkera je dohodnut náhradní termín nebo jiné vyrovnání dle dohody obou stran.

Klient má právo být plnohodnotně informovaný o průběhu (místo, chování psa apod.) dohodnutého výletu se psem, případně si vyžádat fotografii z výletu. Pozn. Fotografie či videa jsou běžnou součástí našich akcí a zpravidla je sami klientům posléze zasíláme.
Klient souhlasí s uveřejněním fotografie nebo videa z výletu se psem na stránky sociálních sítí, webu a na jiných internetových či propagačních služnách a materiálnech.
Klient má povinnost finančně vyrovnat případné veškeré škody, které jeho pes napáchá na majetku nebo zdraví poskytovatele např. poničení přepravního prostoru vozu, pokousání apod.

Poskytovatel je povinen sdělit neprodleně jakoukoliv změnu ve zdraví psa, včetně samotného podezření a doporučit řešení. Jedná se např. o oděrky, průjem, apatie, kulhání apod. V případě, že klient nebude brát zřetel na sdělené fakta a doporučení poskytovatele či jinak nebude případně zhoršující se situaci řešit, nenese poskytovatel za zdravotní stav psa odpovědnost. Pokud psovod zamlčí jakýkoliv zdravotní výkyv z běžného stavu psa, který nastal v rámci domluveného časového horizontu svěření péče (procházka, výlet apod.), nese za změnu zdravotní psa plnou odpovědnost psovod, včetně následků s tímto spojené.

Poskytovatel může odmítnout provést službu se psem, který není adekvátně připraven nebo je jinak nevhodné prostředí či situace. Jedná se např. o vysoké letní teploty, agresivita psa, extrémní strach psa, silná neposlušnost, kulhání již při přejímce, nemožnost přepravy psa, nevhodné vybavení apod.

Pokud pes způsobí škodu v rámci výletu na cizím majetku vinou povahy či špatného výcviku nebo výchovy psa (např. kousnutí jiného psa nebo osoby), přičemž psovod nebyl na tato problémová chování upozorněn majitelem, spadá odpovědnost na majitele psa, který je povinen vzniklé škody vyrovnat finančně nebo jinou domluvou, se kterou obou všechny zúčastněné strany souhlasit. To stejné platí v případě selhání vlastní výbavy psa (např. utržení obojku či vodítka a následný útěk psa apod.) a nebrání zřetelu na doporučení psovoda.
V případě selhání psovoda či odpovědné osoby, které byl pes předán do péče, spadá povinnost vzniklou školu vyrovnat finančně nebo jinou odsouhlasenou domluvou všemi stranami na poskytovatele (např. špatné vyhodnocení situace, nepozornost, nemožnost odvolání psa, útěk psa apod.). To stejné platí v případě selhání materiálu výrobku výbavy psa, které bylo dovezeno a použito z vlastních zdrojů psovoda či firmy Doggieland, s.r.o. . Výjimku může tvořit skrytá vada výrobku.

Plnění smlouvy a sankce
Poskytovatel se zavazuje svědomitě plnit služby v rozsahu popsaném v této smlouvě či jinak dohodnuté v psané nebo hovorové dohodě vždy v rámci nabídky služeb firmy Doggieland, s.r.o. (viz. Popis služby) a to v plně vědomém a odpovědném stavu. Požití alkoholu, léků ovlivňující pozornost či jiných návykových látek je striktně zakázáno. Psovod neboli odpovědná osoba, která si ke klientovi přijede pro psa, je povinen přijet v předem domluvený čas. Pokud se časová situace změní ze strany psovoda či klienta, je nutné, aby si strany změnu ohlásily v neprodleně brzkém čase, kdy změna nastala. Pokud nastane náhlá změna situace na straně psovoda, která výrazně ovlivní dohodnutý čas v délce 15 minut a déle, majitel psa má v tomto případě možnost setkání odvolat, požádat o jiný termín nebo úplně zrušit. V případě zrušení a ukončení spolupráce z důvodů problémů spojené s dohodnutými termíny, má klient v případě předplacené služby právo na vrácení peněz za nevyužité služby. Mezi výluky, na které se nevztahuje důvod zrušení spolupráce z důvodu problémů spojené s dohodnutými termíny, patří náhlá nemoc, úraz, dopravní situace, rodinné problémy jako je úmrtní či nutná péče o osobu blízkou včetně vlastních psů. Podpisem smlouvy klient projevuje pochopitelnost těchto důvodů a souhlasí s plným omluvením dodavatele služby bez nároku na náhradu času či jiné škody.

Klient je povinen předat psovodovi psa vždy v plné a zdravé fyzické i psychické kondici odpovídající pro plnohodnotnou procházku či výlet. Jakýmkoliv zamlčením zdravotních či psychických výchylkám psa než je běžné na straně klienta, se klient vzdává jakékoliv náhrady škody způsobené těmito neoznámenými výchylkami. Poskytovatel služby má právo odmítnou službu poskytnout psovi, kterého uzná nevhodného pro danou službu. Může se jednat například o psa agresivního, strachového, trpící separační úzkostí, zdravotně omezeného, nemocného, neurotického ničitele, povahově nevyrovnaného či psa, kterého není možné převézt ve vozidle z důvodu jeho neochoty, špatného výcviku či nadměrné velikosti, kterou jsou schopné přepravní boxy bezpečně snést.

Finanční vyrovnání a placení služby probíhá buď formou jednorázovou, nebo formou předplacenou a to na předem dohodnutém finančním obnosu, splatného oproti faktuře, nejčastěji předem na účet firmy. Ceník služeb je k nahlédnutí na webových stránkách poskytovatele.
Platba může proběhnout v hotovosti po dokončení první procházky/výletu (jednorázová) nebo zasláním finančního obnosu na číslo účtu: 655 490 90 02/5500, Raiffeisenbank a.s. (převážně pro předplatitele). V případě bankovního převodu prosíme o vepsání do poznámky jméno psa a klienta.
V případě, že klient odmítne zaplatit za plně provedenou službu má poskytovatel služby právo se obrátit na právní oddělení a zaplacení provedené služby soudně vymáhat. V případě dohodnuté služby formou předplacení má poskytovatel právo odmítnou službu provést, pokud nebyl dohodnutý finanční obnos připsán nejpozději v den poskytnutí služby na výše zmíněný účet nebo zaplacen předem v hotovosti.

Doba, na kterou se smlouva služby uzavírá
Základní smlouva bude předána a podepsána v papírové podobě před prvním provedenou službou.
Smlouva mezi poskytovatelem a klientem se uzavírá na dobu neurčitou dokud neproběhne dohoda o ukončení služeb. Tato dohoda o ukončení služeb může proběhnout formou písemnou nebo hovorovou, přičemž obě strany s touto změnou vědomě souhlasí.
K smlouvě mohou navazovat dodatky upravující a rozšiřující tuto smlouvu a nabídku služeb firmy Doggieland, s.r.o.
Smlouva je vždy vyhotovena ve dvou kopiích a vstupuje v platnost v den podpisů obou stran, tedy poskytovatele služby a klienta.

GDPR a souhlas se zpracováním údajů
Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR)
Právnická osoba Doggieland, s.r.o. podnikající dle živnostenského zákona (dále jako „správce“) si Vás dovoluje informovat o tom, jak a proč zpracovává Vaše osobní údaje. Tyto zásady se týkají zejména zákazníků správce, kteří se správcem uzavírají kupní smlouvu formou objednávkového nebo jiného formuláře v tištěné, elektronické nebo hovorové podobě, aby si tímto způsobem objednali službu nebo jiné produkty nabízené správcem. Tyto Zásady jsou účinné od 25. května 2018 a jsou vydány v souladu s nařízením (EU) 2016/679, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů („nařízení“ nebo „GDPR“).
Rozsah zpracování (kategorie osobních údajů)
1. Vaše osobní údaje budeme zpracovávat v rozsahu, v jakém je to nezbytné pro účely zpracování, zejména tedy pro účely vzájemných obchodních vztahů jako jsou předsmluvní jednání a následné plnění uzavřených smluv. Jedná se zejména o kontaktní a identifikační údaje (Např. jméno a příjmení, telefon, email, adresa a nutné informace o předmětu smlouvy – zvířete, nejčastěji psa).
Účel a právní základ zpracování
2. Vaše osobní údaje zpracováváme hned k několika účelům. Primárním a hlavním účelem je však uzavření a plnění smlouvy/dohody, kterou s námi uzavíráte. Dalším účelem zpracování je plnění našich mnoha zákonných povinností, zejména v oblasti daňové. Vaše osobní údaje zpracováváme ještě po ukončení vzájemných obchodních vztahů také za účelem ochrany oprávněných zájmů správce, zejména kdybychom museli některé z dokumentů obsahujících Vaše osobní údaje předložit jako důkaz v soudním řízení.
3. Právním základem zpracování je plnění smlouvy/dohody mezi námi jako správcem a Vámi jako zákazníkem (smluvním partnerem), subjektem údajů.  Právním základem překrývajícím se v určitém rozsahu je plnění právních povinností, a to zejména ve vztahu k některým daňovým a účetním předpisům – např. dle zákona o dani z přidané hodnoty musíme uchovávat účetní doklady po dobu 10 let od konce účetního období. Náš oprávněný zájem je titulem pro zpracování v případě, kdy osobní údaje uchováváme po dobu 10 let zejména pro případ, že bychom museli tyto osobní údaje nebo dokumenty, na kterých se tyto osobní údaje nacházejí, předložit jako důkazy v soudním sporu. Našim oprávněným zájmem je tedy naše právní ochrana, a to po dobu běhu promlčecí lhůty.
Doba zpracování
4. Vaše osobní údaje zpracováváme po dobu nezbytně nutnou pro splnění smlouvy. Z důvodu našeho oprávněného zájmu uchováváme Vaše osobní údaje dalších 10 let po zániku smlouvy z důvodu naší ochrany v případném soudním sporu, což odpovídá objektivní promlčecí lhůtě dle občanského zákoníku. Některé z osobních údajů zpracováváme po dobu pevně stanovenou zvláštními právními předpisy, zejména v oblasti daňové a účetní.
Osoby s přístupem k Vašim osobním údajům
5. S Vašimi osobními údaji nakládáme v souladu s GDPR, jsou uchovávány na zabezpečených serverech a v určených a uzamčených prostorech firmy. K Vašim osobním údajům budou mít přístup pouze naši pověření zaměstnanci, příp. externí účetní, daňoví a právní a jiní poradci, kteří dostávají tyto osobní údaje jen v nezbytném rozsahu a kteří jsou vázáni povinnou mlčenlivostí. Správci systému mohou přistupovat k osobním datům jen na náš pokyn, zejména ve spojitosti s bodem 7. Zároveň Vaše zejména kontaktní údaje můžeme předat poskytovatelům přepravních služeb za účelem dodání Vámi objednaného zboží. Nepředáváme osobní údaje jiným třetím osobám, s výjimkou orgánů veřejné moci (zejména finanční úřad) při plnění našich právních povinností.
Kontakt na správce
6. Nemáme sice pověřence pro ochranu osobních údajů, nicméně se na nás můžete jako na správce kdykoliv obrátit na emailu: info@doggieland.cz, nebo zanecháním zprávy na Facebookové stránce Doggieland. Správce je oprávněn požadovat prokázání Vaší totožnosti za účelem zamezení přístupu neoprávněným osobám k Vašim osobním údajům.
Vaše práva dle GDPR
7. V souladu s GDPR máte právo na přístup ke svým osobním údajům, které zpracováváme, máte právo je opravit či doplnit, požadovat omezení zpracování, vznést stížnost proti zpracování osobních údajů, požadovat přenesení údajů, být informován o porušení zabezpečení osobních údajů, právo výmazu a další práva stanovená v GDPR. Tato práva se vztahují na zpracování osobních údajů, ke kterému nám poskytujete souhlas. V případech, kde je právní nárok data uchovávat budou případně omezena na nezbytně nutná.
8. Pokud máte pocit, že zpracováváme Vaše údaje neoprávněně a nejsme schopni Vám vyhovět dle bodu 7., máte právo podat stížnost týkající se zpracování osobních údajů nebo neplnění povinností správce plynoucích z GDPR k dozorovému úřadu. Dozorovým úřadem je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz. Podpisem této Smlouvy o poskytnutí služby poskytovatele firmy Doggieland, s.r.o. souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů firmě poskytnuté a to v rozsahu výše uvedeném.

Závěrem
Milí klienti, nejen my, ale věříme že i vaši chlupatci jsou vděčni za váš čas, který jste těmto řádkům věnovali. Věřte, že jsou důležité a i když se vám to možná zdá jako zbytečná slohovka, z praxe víme, že ani daleko více obsáhlejší bichle není schopna pojmout, předejít, pokrýt a ochránit ty tisíce různých situací, které mohou nastat. Ovšem alespoň díky pár slovům se přece jen dá základním nedorozuměním předejít a ochránit zdraví svěřenců v naši péči. Vždy děláme maximum pro spojenost a ochranu všech pejsků. Nemáme vztah jen s těmi, se kterými žijeme doma, ale velmi rychle si vzájemně přivykáme i na ty vaše a přistupujeme k nim stejně jako k těm našim.

Velice si vážíme vaši projevené důvěry!
Teď už ale konečně konec slovům, je čas na činy, ehm, výlety!
Těšíme se na všechny nové ušáky!
Brzy na viděnou!
Děkujeme a HafZdar! ♥

„Pokud budete mluvit se zvířaty, budou mluvit oni s vámi a budete je znát. Pokud s nimi mluvit nebudete, nebudete je znát a co je neznámé, toho se bojíme. Čeho se bojíme, to zničíme.

Chief Dan George